Online networking másképp

Miért kezdtem el online üzletet építeni?

2020. november 29. - Salamon Kitti

A szövegíró vállalkozásom mellett én is elkezdtem online networkinggel foglalkozni. Azért mondom, hogy én is, mert már sokan csinálják ezt a munkát és szinte minden nap vannak új belépők. Eddig ezt csak „kívülről” láttam, de most más „belülről” is tapasztalom.

Sikeres vállalkozóként miért éreztem úgy, hogy ez a lehetőség számomra is adhat valamit? Most erről fogok mesélni.

Menjünk vissza az elejére…

Már 1 év is eltelt azóta, hogy Birkás Nikivel először beszélgettünk. Szóba került az üzlet is, de akkor köszöntem szépen, nem érdekelt a dolog. Nem azért, mert nem hittem el, hogy ez egy jó lehetőség, hanem egyszerűen azért, mert akkor én semmilyen plusz lehetőséget nem kerestem. A szövegíró vállalkozásomon volt a fókuszom, önmagában pedig a pénz nem vonzott. Később több online netwokerrel is bekövettük egymást kölcsönös szimpátia alapon, így mondhatni a lehetőség folyamatosan a szemem előtt volt.

Kihívás

A szövegírás igazi szívügyem, amit bárhol, bármikor tudnék csinálni. Nem is volt kérdés, hogy ez az én igazi hivatásom. A vállalkozásomat a 0-ról építettem fel egészen odáig, hogy most már egy stabil ügyfélkört tudhatok magaménak. Az új és régi ügyfelek „kiszolgálása” egy folyamatos feladat, de elkezdtem azt érezni, hogy a munkámban már nincs meg az a kihívás, ami eddig hajtott. Kialakult bennem a vágy, hogy kipróbálnám magam valami másban is, amiben azért kamatoztathatom a szövegírói tudásomat, tehetségemet is.

Személyiségfejlődés

A személyiségemet tekintve introvertált vagyok, néha talán jobban is, mint az „normális” lenne. Előfordul, hogy olyan alapvető dolgok is nehezemre esnek, amik másoknak teljesen természetesek. Ezeken a nehézségeimen több-kevesebb sikerrel már dolgozom egy ideje, de csapatban, egymást támogatva minden, így ez is könnyebb. Az, hogy együtt megyünk az úton, együtt hibázunk, s ez által együtt fejlődünk hihetetlen motivációt ad nekem arra, hogy még többet hozzak ki magamból, mint eddig bármikor.

Csapat ♡

INTJ személyiségként számomra igazi álom volt az, hogy a saját magam ura legyek és egyedül dolgozhassak. 2 évvel ezelőtt, amikor szabadúszó lettem, akkor megvalósult a vágyam. Sokáig ez egy ideális állapot volt, de aztán rá kellett jönnöm, hogy a remeteélet sem olyan jó, mint amilyennek én azt gondoltam. Megszületett bennem az érzés, hogy szeretnék olyan emberekhez kapcsolódni, akik hozzám hasonlóan többre vágynak az átlagosnál. Akik győztesként gondolkodnak, akik lelkesen álmodoznak és akik nem restek tenni a céljaikért.

Elsősorban ezek miatt indultam el az üzletben. Az már csak egy extra, hogy ha az ember ügyes és egy erős csapatot épít maga köré, akkor egymást felemelve szép "kis" üzletet építhet fel, ami lehetőséget ad arra, hogy olyan életet éljen, amilyenre mindig is vágyott és még a leghihetetlenebb álmai is valóra váljanak. És ami a legjobb az egészben, hogy ha úgy döntesz, hogy belevágsz, akkor a sikeres életet nem csak magadnak teremtheted meg. A rendszer ugyanis lehetőséget ad arra, hogy azokat is sikeressé tedd, akik úgy döntenek, hogy csatlakoznak hozzád. 

on-blog-1.jpg

Én olyanokat keresek a csapatomba, akikkel mindketten érezzük azt a különleges érzést, hogy nekünk dolgunk van egymással és hogy a "találkozásunk" egy jel. Ha te ilyen vagy, akkor bátran kérdezz! Az első lépés az, hogy minden információt megadok neked ahhoz, hogy határozott döntést tudj hozni.

Az „igen”-nel kezdődik a közös utunk. ♡

KAPCSOLÓDJUNK!

FACEBOOK   I   INSTAGRAM

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinenetworkingmaskepp.blog.hu/api/trackback/id/tr3116306170
süti beállítások módosítása